جدید ترین موزیکها و رپ ایرانی

دانلود جدیدترین موزیکهای ایرانی

جدید ترین موزیکها و رپ ایرانی

دانلود جدیدترین موزیکهای ایرانی

آلبوم جدید و زیبای سوده به نام اگه خدا کمک کنه

آلبوم جدید و زیبای سوده به نام اگه خدا کمک کنه 

آلبوم جدید و زیبای سوده به نام اگه خدا کمک کنه 

 

فرمت : Mp3 / کیفیت : 192Kbps

۱ـ عاشقی با تو قشنگه 

۲ـ تنها آرزوم اینه 

۳ـ یه روزی دیوونم بودی 

۴ـ آسمون گریه کن 

۵ـ حرف تو چشام 

۶ـ با دل من بازی نکن 

۷ـ سراب با تو بودن 

۸ـ از یاد من برو 

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

۱ـ عاشقی با تو قشنگه 

۲ـ تنها آرزوم اینه 

۳ـ یه روزی دیوونم بودی 

۴ـ آسمون گریه کن 

۵ـ حرف تو چشام 

۶ـ با دل من بازی نکن 

۷ـ سراب با تو بودن 

۸ـ از یاد من برو 

فرمت : Wma / کیفیت : 64Kbps

۱ـ عاشقی با تو قشنگه 

۲ـ تنها آرزوم اینه 

۳ـ یه روزی دیوونم بودی 

۴ـ آسمون گریه کن 

۵ـ حرف تو چشام 

۶ـ با دل من بازی نکن 

۷ـ سراب با تو بودن 

۸ـ از یاد من برو 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد