جدید ترین موزیکها و رپ ایرانی

دانلود جدیدترین موزیکهای ایرانی

جدید ترین موزیکها و رپ ایرانی

دانلود جدیدترین موزیکهای ایرانی

آهنگ جدید و بسیار زیبای سعید شایسته به نام اگه میگم دوست دارم

آهنگ جدید و بسیار زیبای سعید شایسته به نام اگه میگم دوست دارم 


ایران آپلود

آهنگ جدید و بسیار زیبای سعید شایسته به نام اگه میگم دوست دارم 


ایران آپلود


فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

سرور1

سرور2

فرمت : Wma / کیفیت : 32Kbps

سرور1

سرور2

فرمت : OGG/ کیفیت : 64Kbps

سرور1

سرور2


نظرات 2 + ارسال نظر
مهرداد کید یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ق.ظ http://www.mehrdad-kid.blogsky.com

سلام خسته نباشی میتونی اهنگای گروه مارو هم تو وب سایتت بزاری

سلام دوست عزیز
باید آهنگ و کاور اصلی ان را به ایمیل وبلاگ ار سال کنید تا همزمان در ۲ وبلاگ قرار گیرد.

خانومی یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:10 ق.ظ http://www.eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com

سلام
ببخشید منم مزاحم همیشگی
این آهنگ( آهنگ جدید و فوق العاده شاد اشکین0098 ، علیشمس و کیوان بهارلو به نام قر ) دانلود نمیشه میشه تغییرش بدین شاید بتونم دانلودش کنم ممنونتون میشم
منتظر خبرتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد