جدید ترین موزیکها و رپ ایرانی

دانلود جدیدترین موزیکهای ایرانی

جدید ترین موزیکها و رپ ایرانی

دانلود جدیدترین موزیکهای ایرانی

آهنگ جدید و بسیار زیبای سهیل جامی به نام داری مشکوک می زنی

آهنگ جدید و بسیار زیبای سهیل جامی به نام داری مشکوک می زنی 

 

آهنگ جدید و بسیار زیبای سهیل جامی به نام داری مشکوک می زنی 

 

 

 

فرمت : Mp3 / کیفیت : ۲۵۶Kbps

سرور۱

سرور۲

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

سرور۱

سرور۲

فرمت : Wma / کیفیت : 64Kbps

سرور۱

سرور۲

نظرات 1 + ارسال نظر
mehdy_diddy چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:46 ب.ظ http://www.ontike.com

سلام دوست عزیز من واقعآ وب خوب و عالی ای داری من یهت تبریک میگم . و هم چنین خسته نباشید چون معلومه که واقعآ زحمت کشیدی .
منم مثل شما مشغول به کار کردن روی یک وب هستم . البته نه به خوبی شما . و میخواستم بگم خوبه که همدیگه رو کمک کنیم برای بهتر شدن . همون طور که خود شما بهتر میدانید تبادل لینک باعث می شه که افراد بیشتری به وب ها دسترسی داشته باشند میدونم که سرت رو درد آوردم .
اما دوست عزیز اگه تمایل به تبادل لینک با من داشتی من خیلی خوشحال میشم وباعث افتخار من میشه .شما من رو با اسم " بزرگترین مرجع دانلود با لینک مستقیم " لینک کنید ودر قسمت نظرات وب من اعلام نمایید تا من هم شما رو لینک کنم . با تشکر به امید هم کاری بیشتر با شما دوست عزیز .
www.ontike.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد