جدید ترین موزیکها و رپ ایرانی

دانلود جدیدترین موزیکهای ایرانی

جدید ترین موزیکها و رپ ایرانی

دانلود جدیدترین موزیکهای ایرانی

آلبوم جدید و بسیار زیبای کاوه دانش به نام ورود ممنوع

آلبوم جدید و بسیار زیبای کاوه دانش به نام ورود ممنوع 

 

آلبوم جدید و بسیار زیبای کاوه دانش به نام ورود ممنوع 

 

 

 

فرمت : Mp3 / کیفیت : 192Kbps 

 

۱ـ ورود ممنوع - سرور۱ - سرور۲

 ۲ـ کجا بی من کجا - سرور۱ - سرور۲

 ۳ـ داغ عشق - سرور۱ - سرور۲

 ۴ـ یکی واسه من  ، یکی واسه تو - سرور۱ - سرور۲

 ۵ـ پارتی - سرور۱ - سرور۲

 ۶ـ بچه پرو - سرور۱ - سرور۲

 ۷ـ تو تو تو - سرور۱ - سرور۲

 ۸ـ رقص - سرور۱ - سرور۲

 ۹ـ وروجک - سرور۱ - سرور۲

 ۱۰ـ احساس - سرور۱ - سرور۲

 ۱۱ـ قهر - سرور۱ - سرور۲

 ۱۲ـ چشم امیدم به تو بوده - سرور۱ - سرور۲ 

 


 

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps 

 

۱ـ ورود ممنوع - سرور۱ - سرور۲

 ۲ـ کجا بی من کجا - سرور۱ - سرور۲

 ۳ـ داغ عشق - سرور۱ - سرور۲

 ۴ـ یکی واسه من ، یکی واسه تو - سرور۱ - سرور۲

 ۵ـ پارتی - سرور۱ - سرور۲

 ۶ـ بچه پرو - سرور۱ - سرور۲

 ۷ـ تو تو تو - سرور۱ - سرور۲

 ۸ـ رقص - سرور۱ - سرور۲

 ۹ـ وروجک - سرور۱ - سرور۲

 ۱۰ـ احساس - سرور۱ - سرور۲

 ۱۱ـ قهر - سرور۱ - سرور۲

 ۱۲ـ چشم امیدم به تو بوده - سرور۱ - سرور۲  


فرمت : Wma / کیفیت : 64Kbps

  

۱ـ ورود ممنوع - سرور۱ - سرور۲

 ۲ـ کجا بی من کجا - سرور۱ - سرور۲

 ۳ـ داغ عشق - سرور۱ - سرور۲

 ۴ـ یکی واسه من ، یکی واسه تو - سرور۱ - سرور۲

 ۵ـ پارتی - سرور۱ - سرور۲

 ۶ـ بچه پرو - سرور۱ - سرور۲

 ۷ـ تو تو تو - سرور۱ - سرور۲

 ۸ـ رقص - سرور۱ - سرور۲

 ۹ـ وروجک - سرور۱ - سرور۲

 ۱۰ـ احساس - سرور۱ - سرور۲

 ۱۱ـ قهر - سرور۱ - سرور۲

 ۱۲ـ چشم امیدم به تو بوده - سرور۱ - سرور۲  

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد