جدید ترین موزیکها و رپ ایرانی

دانلود جدیدترین موزیکهای ایرانی

جدید ترین موزیکها و رپ ایرانی

دانلود جدیدترین موزیکهای ایرانی

آهنگ جدید و زیبای فرهنگ ملک به نام حسودی

آهنگ جدید و زیبای فرهنگ ملک به نام حسودی 

 

آهنگ جدید و زیبای فرهنگ ملک به نام حسودی 

 

 

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

سرور۱

سرور۲

فرمت : Wma / کیفیت : 64Kbps

سرور۱

سرور۲

نظرات 1 + ارسال نظر
خانومی یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:06 ب.ظ http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

سلام
خسته نباشین
بازم مزاحم همیشگیم
2 تا از اهنگا های البوم تیام رو دانلود کردم قشنگ بودن مرسی
میشه خواهش کنم لینک دانلود آهنگ " ساحل دریا" از گروه 0111 رو بذارین ممنون میشم
دوس دارم بدونم شما میدونین آخرین آلبوم این گروه چی بوده
ممنون میشم
بازم مرسییییییی

سلام دوست من
آهنگ شما با موفقیت یافت شد
به زودی برایتان ارسال خواهد شد و یا در وبلاگ نیز قرار خواهیم داد
در ضمن اطلاعی که از ماهان بهرام خان دارم این است که آلبوم جدیدش با نام من هنوز ... با مجوز منتشر خواهد شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد