جدید ترین موزیکها و رپ ایرانی

دانلود جدیدترین موزیکهای ایرانی

جدید ترین موزیکها و رپ ایرانی

دانلود جدیدترین موزیکهای ایرانی

آهنگ جدید و بسیار زیبای شهیاد به نام جوون ایرونی

آهنگ جدید و بسیار زیبای شهیاد به نام جوون ایرونی 

 

آهنگ جدید و بسیار زیبای شهیاد به نام جوون ایرونی 

 

 

فرمت : Mp3 / کیفیت : 192Kbps

سرور۱

سرور۲

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

سرور۱

سرور۲ 

فرمت : OGG/ کیفیت : 64Kbps

سرور۱

سرور۲

نظرات 1 + ارسال نظر
خانومی دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:40 ق.ظ http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

سلام
میشه ازتون خواهش کنم لینک چند تا اهنگو بذارین اینجا اخه شما تنها وبلاگی هستین که معمولا لینکاش مشکلی ندارن ممنون میشم چند تا اهنگ میگم اما شما هر کدومو که دوست داشتین بذارین چون خودم میدونم که اهنگا زیادن ببخشید که انقد منم پروام
ممنونننن

شاهکار بینش پژوه – آهنگ : کنارم بخواب
شایان – آهنگ : اتفاقی
Shahin stwo – 13 آهنگ :
پویا –: آهنگ don’t get crazy
محمد شایسته - آهنگ : خیلی ممنون
طالب زاده – آهنگ : مگه نه
مهدی حسینی – آهنگ : فاز بده
نیما – آهنگ : من میخوام

سلام
حتما آهنگهایی را که خواسته اید برایتان آماده می کنم
فقط یکی دو روز با ید صبر کنید .
سعی میکنم تمام آهنگهایی را که خواسته اید برایتان آماده کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد