جدید ترین موزیکها و رپ ایرانی

دانلود جدیدترین موزیکهای ایرانی

جدید ترین موزیکها و رپ ایرانی

دانلود جدیدترین موزیکهای ایرانی

آهنگ جدید و بسیار زیبای منصور به نام ندای عشق

آهنگ جدید و بسیار زیبای منصور به نام ندای عشق 

 

آهنگ جدید و بسیار زیبای منصور به نام ندای عشق 

 

 

فرمت : Mp3 / کیفیت : 192Kbps

سرور۱

سرور۲

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

سرور۱

سرور۲ 

فرمت : OGG/ کیفیت : 64Kbps

سرور۱

سرور۲ 

نظرات 1 + ارسال نظر
خانومی دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:24 ق.ظ http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

سلام دوست خوبم ممنون بابت لینک دانلود اهنگایی که خواسته بودم خیلی خیلی ممنون
فقط ی چیزی من دو اهنگ شاهکار بینش پژوه و محمد شایسته رو دانلود کردم اما اهنگای دیگه انگار بخاط اینکه حجمشون یکم زیاد بود وسطاش کامل میشه و اهنگ نصفه دانلودمیشه
حالا نمیدونم باید چیکار کنم
اگه جواب کامنتتونو ندادم بدونین که چند روزی نیستم و قراره بیام تهران حمل بر بی ادبی نشه دوست خوبم
ممنون و مرسی

سلام دوست گرامی
خوشحالم از اینکه توانستم آهنگهای درخواستی شما را تهیه کنم
جهت راهنمایی باید عرض کنم که از برنامه Internet Download Manager جهت دانلود کردن استفاده نمایید.
چرا که هم سرعت بالایی دارد و همچنین اگر وسط دانلود به هر دلیلی قطع شود می توانید از ادامه دوباره دانلود نمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد